close
Dear my friends:

I work in China now.
I couldn't read blog of pixnet in China. I only can use "Album" and " Message".
If you want to know my life in China, you can see my Album or leave a message to me"
I'll update my blog when I go back home.

PS: You want to let me know the good news, mail to me

親愛的朋友們: 

我現在目前在大陸工作
而我在大陸不能上PIXNET(痞客邦)的部落格,只能上相簿及留言
如果你想要了解我在大陸的生活,你可以看我的相簿或留言給我
等我會回來時,我將會更新我的部落格

PS:你想要讓我知道的好消息,就mail給我
arrow
arrow
    全站熱搜

    呆呆ㄉ小芝~ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()